Ett litet inhopp i cyberspace


Sondag morgon, ute faller vackra flingor och jag ska strax ga ner till baren med moster och kusiner och alla kusinbarn for att ata brunch. Tro inte att jag struntar i bloggen, det ar bara det att datorn ar sjuk och om jag har tur, kan jag koppla upp mig i ca 3 minuter var tredje dag. Inte mycket nytt under den sol som skiner i Pennsylvania. Har besiktigat bilen och den gick igenom! Dock maste jag skaffa nya dack och bromsar inom nagon manad och det kalaset kommer att kosta 650 dollar, men annars var bilen i utmarkt skick.


Som sagt ar kusinen med familj i stan over helgen, saledes tillbringade jag hela lordagen med att bygga slott av sockerkuber, mala stora landskap med prinsessor och monster, laste pekbocker for den lille, lagade pizza till alla som ville ha och hade det himla trevligt.


Nu ar det dags for lite varmt kaffe och morgon-TV. Har ett berg av disk att att hand om efter pizza-kalaset. Man borde ha en liten pluton av wookiesar som kunde skota hushallet.

Kommentarer

  1. Just deee`t, det var foto du tagit när du var på besök i Republika Srpska bland alla cetniks, jag känner igen en av dem , han till vänster :).
    ZIVELA REPUBLIKA SRPSKA I KRALJ GUSTAV SVEDSKI.

    SvaraRadera
  2. Wookiesar hårar ner mer än de städar upp. Ingen bra idé att låta dom sköta hushållet. Däremot kan dom värma dig när du fryser. Undrar hur mycket schampoo som går åt på ett år för en sån....

    SvaraRadera
  3. Hej jag har fått bredband, jag har mycket att lära mig!

    SvaraRadera
  4. Det är värdelöst när datorerna inte funkar som de ska. Vad roligt att ha släkten i stan. Ha det så bra och ha en skön helg

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad