Jag vill ha en blommig mixer...

Ibland drabbas man av ha-begär. Djupt rotat i mig finns till exempel ett skriande behov av en iPad, det grundlades på julafton förra året då jag fick leka med min brors iPad. Jaja, jag vet att det är en leksak och allt det där andra nedvärderande som folk gillar att prata om som inte fattat hur grym den är, men låt mig ha mina små begär, ok? Nu har jag hittat en annan sak jag vill ha. En Kitchen Aid Standmixer. Har velat ha en länge, länge, men inte förrän nu när den finns i en blommig variant har det riktiga begäret väckts. Visst är den söt och visst vill man baka underbara saker i den?

Kommentarer

  1. Vill också ha den!!!!

    SvaraRadera
  2. Fin prydnad. Lagar ju inte mat som bekant!

    SvaraRadera
  3. Visst e den som en bal på slottet?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad