Habegär


Det blidde ingen Gun Shop idag. Det blidde glass med barnen i solen istället och det var gott så. Hängde med kusinen på dagen, dammsög bilen med hans centraldammsugare, sen glass på Dairy Queen. Äcklig glass men kallt och gott i solen. Sen jobba med Ed och de nya, Kathy och Brandon. Ed fick nästan ett nervöst sammanbrott, stress är inte hans starka sida. Själv älskar jag lite kaos och omöjliga odds. Gick hem vid 10, tog en sväng till Giant Eagle och köpte granatäpplejuice, keylime yoghurt och en ny krukväxt. Hem, chattade med kusinen som nyss skaffat MSN, pratade med Sverige på telefon. I morgon tar morbror och båda kusinerna med mig på pistol-letartur. Som skattjakt med Pippi. Fast farligare. Jag vill inte ha en .45;a. Jag vill ha en 38:a eller en 380 eller en 9 mill. Liten. Som passar i min lilla hand. Och Jugge-Nick, jag har fixat jaktmark till dig om du vill komma och skjuta Deer.

Kommentarer

  1. Fråga om jag kan skaffa mig typ turistvapenlicence eller om det finns nåt liknande. Bli inte förvanad om jag dyker upp, speciellt nu när du frestar mig med jaktmark.

    SvaraRadera
  2. Bättre med glass än vapen. Pröva GB-glass melon-sorbet.Den smälller högt!
    Påminn mig om att ALDRIG spela sällskapsspel med dig om du skaffar vapen.......

    SvaraRadera
  3. Vill du påstå att hon är en dålig förlörare, oj,oj speciellt nu med en 38:a ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad