New York, New York!



Vi ska till New York! Tisdag morgon tar vi taget, stannar tills fredag morgon. tre natter och tva hela dagar. Ska bli himla skoj. Fy, lilla jag, som bott i USA 3 ar snart och inte tagit en enda tripp til NY trots att det ligger typ 60 mil bort. Okey, jag har akt bil genom stan, over broarna, till JFK flygplatsen, men det e liksom inte samma sak. Bara det var grymt.

Hade bilen pa verkstad idag (just det, Annika, nu borjas det). Den lackte vaxelladsolja, inte bra, var skitskraj att behova en helt ny vaxellada. Men jag klarade mig undan med 120 dollar for nya packningar. Tack och lov.

Har tittat pa huset, det nya, tillsammans med snubben som ager det. Han ska fixa nytt golv i kok och badrum, helt nytt badrum forresten, nya mattor pa hela overvaningen, vissa fonster ska bytas, nytt tak laggas och massa annat. Jag e helt excited. Ska blii skoj. Jag och mamma har redan borjat packa. Mest mamma.

Nu ska jag peta i mig sushi och kolla pa film med modern.

Kommentarer

  1. S**t....
    Jadu.......Vill inte säga ngt...DU kan ju ha mer tur än vad vi har haft.
    Funderar på att skänka vår till "Frälsis" eller ngt åt det hållet.

    HAve fun in NYC!!! Den coolaste av städer!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad