Vill du slippa städa?

Bor du i eller omkring Göteborg? Har du egen firma i samma trakt? Skulle det vara skönt att komma hem till ett rent hus där maten står på spisen? Ha någon som kan gå ut med hunden? Ska du flytta och skulle vilja slippa städningen? Behöver ditt företag hjälp med snöskottnig, städning, underhåll? Kontakta då den nystartade firman JrM Städ & Fastighet. Och nej. Jag får inga pengar för att rekommendera den här firman. Men familjerna som ligger bakom det hela, är några av mina bästa vänner och jag VET vilket bra jobb dom kommer att göra.

Kommentarer

  1. vi saknar trots allt dig. vi har varit i ett antal situationer där vi har sagt fan nu behöver vi ulrika. alla leverantörer vi träffar som frågar hur det kommer sig att vi jobbar ihop säger vi till att vi skulle varit tre. men att den tredje sitter utomlands och sköter det som kan skötas därifrån. det enda vi inte kan komma övererens om är musikvalet när vi jobbar. så det får vara tyst.

    SvaraRadera
  2. Jag blir ju alldeles tårögd när ni skriver så fint. Och jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara med om det här äventyret, för jag vet ju att alla projekt där ni är inblandade, är äventyr. Kanske flyttar jag hem en dag och kanske kan vi komma på något då, så att vi får en chans att jobba ihop igen. Hoppas det. När det gäller musiken borde ni ju kunna enas om NÅGOT. Nationalteatern? Nähä. Klassisk musik? Nähä. Kram på er, ni är saknade.

    SvaraRadera
  3. rätt va de e så står vi på dörren å då e d bäst att de finns donuts

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad