Back


Yey. Jag kan gå igen. Hjälpligt i alla fall. Och Internet fungerar igen efter några dagars kabeltrassel. Pengar på väg till mor och bror, har till och med jobbat lite. Men idag blev det bara en trekvart. Mådde inte så bra. Gick hem och vilade och nu har jag lyckats bädda rent, städat upp lite. Otroligt hur stökigt det kan bli när man inte kan hålla efter. Lilla Emma var här igår och hon sa att hon älskade mitt hus. But it is sooo messy! Sa jag. And I am kind of a messy person. Sa hon. Gullungen. Nu ska jag gå ner och diska och plocka lite saker som ligger överallt. Ska försöka hålla mig vaken och ringa till Sverige i natt. Pinguino. Neno. Raul. Anki. Sitta på verandan där det är 25 grader varmt just nu, halv tolv på natten. Det är inte bara glamour att bo i varma klimat. Det är klibbigt också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad