Sunday Garden











Kommentarer

  1. Jösses vad fina bilder! Hoppas allt är väl med dig, tack för gulliga kommentarer hos mig! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilka otroliga amplar du har redan! helt fantastiska!!! Ändå är det Wisteriahörnet som jag tror är min favorit., men som sagt , alla tror att jag är galen i blommor. Det är ju DU som är det!Buskar ,träd och vackra blad är min passion. Och olika gräs förstås. Meen det måste vara underbart i din trädgård nu! Glöm inte vattna! Amplar torkar fort!

    SvaraRadera
  3. Just nu önskar jag att jag kunde teleportera mig till din trädgård. Vad underbara bilder! Nu skulle man sitta där med en kall Smirnoff ice och vänta på att cevaperna blir klara på grillen. Vi bara måste komma och hälsa på dig snart igen. Jag längtar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad