Ang. Uffe

Den som vill kan känna sig träffad. Jo. jag gillar Lundell. Nej, jag lyssnar inte på hela låtar, av Lundell eller andra, på min telefonsvarare. Eller röstbrevlåda eller vociemail eller vad det än kallas. Och nej, jag svarar inte på min mobil när jag sitter hos läkaren (som i morse), eller när jag jobbar. Och inte heller kan jag ringa Sverige från mobilen. Men jo, jag vill gärna prata och skulle gärna ringa tillbaka om jag bara vore hemma alternativt vaken när Sverige är det, men nu är det ju så att jag antingen arbetar eller snurrar runt med kamrat från Sverige som är på besök så hemma blir det inte många timmar mer än till sömn. So keep trying, baby. Men tro inte att några viktiga meddelanden lyssnas av om de föregås av en massa musik. Inte ens Uffe.

Kommentarer

  1. du får väl kolla på dvd som jag tog med. den kommer givetvis att vara en höjdare på alla tillställningar. skall försöka igen annars blir det voicemail, du vet väl ändå inte hur man raderar meddelanden så då kan du ju lyssna flera gånger. mölndal skickar även hälsningar till anki och alla vi känner owerthere.hon vet ju iallafall att uffe e finkultur när den e som bäst

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad