New York.... snyft


Tillbaka. I Altoona. Gillar denna stan, missförstå mej rätt,men JAG ÄLSKAR NEW YORK OCH JAG VILL BO DÄR! Ska berätta ALLT vi gjort, men nu ska vi äta. Lämnar er med en bild från fantastisk utställning vi såg. Titanic Artifact Exhibition. Man fick till och med RÖRA vid en del av Titanic. Lite kusligt, med tanke på att det legat orört på havets botten i 73 år. Detta är en bild ev en rekonstruktion av en tredjeklasshytt, och jag ville så gärna köpa en sådan filt till min lillebror, men attans, den kostade 60 dollar så han får nöja sig med bilden.

Kommentarer

  1. Antar att ni haft mysiga dagar i NYC, Hoppas få höra (och se) mera sedan. Idag ska jag åka till Bohus för att kolla in den nya vårdcentralen. och hoppas få lite info. När åker Anki från flygplatsen på fredag? Du kanske kan meddela mig hur du jobbar några dar framöver så vi kan ha kontakt. Om du vet det redan nu vill säga. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hennes fly gar vid 2 pa eftermiddan, jag jobbar sen fran fem, samma lordag, och sondag hela dagen, 9.30-5. Imorron torsdag e jag ledig. Ring o beratta hur det gick! JAg e ledig idag fram till fem, vi ska ut lite men prova!

    SvaraRadera
  3. kommer du till jul? ta med dig dunkin donuts boston cream i sånna fall

    SvaraRadera
  4. Kommer nog inte till jul, men ni kan ju komma hit istallet och kopa massa doughnuts!

    SvaraRadera
  5. det skulle ju vara kul men det finns en liten parameter i ekvationen som heter ekonomi och det är en faktor som är avgörande för om ekvationen skall gå ihop. det gör den inte just nu, men så fort den gör det så bokar jag biljetter på direkten. det skulle vara värt att hitta en billig biljett till NYC ta en donut köpa en låda och flyga hem. stefan har pratat om att skicka med ups det tar ett dygn men det e nog inte helt gratis, men ett dygn gamla donuts e helt ok

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad