Finaste

Egentligen är det en otäck bild, det är samtidigt en vacker bild. Tagen av guddottern såklart. Om jag någonsin skriver en deckare så vill jag ha den här på omslaget.

Sitter bara och toksurfar i väntan på att bli sömnig. Det regnar något vettlöst därute, smattrar så gott mot taket. Funderar över smått och gott, högt och lågt. Och hur det än går i valet på söndag så hoppas jag att alla jag känner och tycker om får det bra. på alla sätt och vis. Det är ju egentligen det enda som betyder något, eller hur?

Smart är jag också, drack just en stor kopp Starbucks kaffe. Vid midnatt. Jävligt smart. Men ibland blir det så, jag har en förmåga att bli kaffesugen just om dom dricker kaffe på TV. En rykande kopp på skärmen blir till kaffebehov. Korkat bortom rimlighetens gräns. Ska återgå till TV:n.

Kommentarer

  1. Kaffe eller inte kaffe. Du är ju kvälls/nattmänniska. Du kanske har varit vampyr i ett tidigare liv? haha

    SvaraRadera
  2. ååh, kändis på din blogg nu också!! NICE ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad