Resultat

Luther hade varit stolt över mig idag. Tvättat sju maskiner, filtar, kläder, handdukar, lakan.... Bäddat rent i både egen säng och gästsäng (nu kan ni komma och hälsa på, allt är klart), har städat ut all spindelväv i tvättstugan (klädd i gummistövlar, långärmat, med duk på huvudet), har satt upp 700 små ljus i trädgården (och fick grenar, granbarr och spindlar och skalbaggar i håret - glömde det där med huvudduken), har slängt alla gamla arbetskläder, trosor, strumpor, har också slängt två kassar med diverse saker (nu rök dina souvenirer från den där utställningen vi gick på i New York, Anki. Bodies. Den där vi aldrig borde ha gått på.) Har lyckats städa HELA gästrummet, dammsugit hela övervåningen minituöst... Det enda som är kvar nu är diska och dammsuga därnere. Sedan tar jag nattvila. Dusch och TV och kaffe och slappa i soffan.

Okey - nu är disken klar och heeeela huset dammsuget. Vill ni se lite bilder? Några före, några efter. Längst upp är gästrummet som det såg ut imorse. Ingen censurering what so ever. Andra bilden här är hur det såg ut under tiden jag höll på. Den tredje är det färdiga resultatet.

Jag slänger också in lite bilder på spindelväven i tvättstugan och hur fint det blev efter min attack. Ni ser väl vilka fina gummistövlar jag har! De som jag tog på för att ens våga börja jaga spindlar.

Allra sist finns en bild där man (speciellt mamma då) kan se mitt nya överkast.


Tvättstugan.
Visst blir det fint!

Kommentarer

  1. Vilken energi du har! Resultatet blev jättefint!

    SvaraRadera
  2. Så himla fint och rent det blev. Hej, kolla min blogg, det kanske finns finfina nyheter för oss båda vääääldigt snart!! sk vi höras till helgen eller ska du tokjobba? Bameskram!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Fia, såg inte ditt inlägg förrän nu, precis som du trodde har jag tokjobbat i helgen. Men söndag kväll är jag ledig efter att ha lagat brunch till massorna. Hemma vid sex senast. Så slå mig en signal om och när du vill!
    814 215 4191
    Mikaela, som du VET har jag inte den energin varje dag direkt... Men de slappa dagarna orkar jag inte blogga heller!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad