Hemma igen

Hemma i huset efter en vecka vid Atlantens oändliga sandstränder. Det gjorde inget att jag inte kunde bada, jag gick längs stranden och fick vatten på fätterna, vatten som färdats hela vägen över det stora havet som skiljer mig från dem jag saknar i Sverige. Veckan har varit underbar, fantastisk, avkopplande och rolig. Ville inte åka hem. Men nu är jag hemma och behöver packa upp så jag ska inte skriva så mycket mer. Återkommer senare med lite bilder från strand och minigolf och krabbor.

Kommentarer

  1. Gött att höra från dig igen! Och benet? Ser fram emot nästa kontakt. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att ni hade trevligt.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad