Snart!

Inatt drar vi till Ocean City i Maryland, ute vid kusten. Sju dagar och sju nätter med sand och vågor och havsluft och massa lek. Kan inte bada på grund av mitt ben, men jag kan bygga sandslott och lyssna på vågorna och läsa böcker och leka med barnen. Det ska bli roligast av allt. Alla kusinerna på ett och samma ställe i en hel vecka. Både vi stora kusiner och de små. Okey, alla är det ju inte, men en hel del! Benet verkar läka enligt min snälle mexikanske plastikkirurg. Men som sagt, bad blir det inte tal om. Saknar familjen Hellström men vet ju att vi snart ses igen och jag hoppas att dom hade en bra semester. Jag och ena kusinen ska jobba på det där med skola i Altoona för tonåringen. Så att hon och jag kan jaga cowboys nästa år. Vet ej om vi kommer att ha internet vid stranden så det kanske blir tyst här ett tag. Men om vi har uppkoppling ska jag sitta om kvällarna ute på en av alla våra balkonger och tala om för er exakt hur underbart det är.

Kommentarer

  1. Men vännen, hur går det med benet? Jag trodde ju i min enfald att gick "som på räls", hoppas det läker SNART. Varma kramar!! Fia

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter! Hoppas att ni får en underbar vecka och att benet läker färdigt snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Saknar dig med. Hoppas att du får en skön vecka. Ta det nu lugnt och njut. Kraaaam och kärlek

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad