Mina husdjur

Folk tyckte jag var konstig som hade en ödla som husdjur. Tänkte bara visa er vilka djur som bor i mitt hus nu, eller som i alla fall kommer in emellanåt. Nu ska jag gå ner i källaren, använda min specialdammsugare (som inget annat ändamål har) och suga upp alla varelser och deras bo. Sorry, djurvänner. Men vissa av mina kompisar är giftiga. Brown recluse spider, till exempel. Blev biten av en för ett antal år sedan och höll på att förlora både ben och liv. Så det är djungelns lag som råder. Jag eller dom. Jag väljer jag. Och den som känner mig det minsta lilla vet hur OERHÖRT hemskt det är för mig att rensa ut insekter och spindlar. Jag tar på skor, täcker hår, heltäckande kläder... och en rejäl klunk vodka. And down we go... Allt för Anki.















Kommentarer

  1. Vi kanske fick med oss några av dessa raringar från det oerhört lyxiga hotellet som vi bodde i när vi var i New York??????Haha.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad