Morgonstund har guld i mun

Kära vänner, och en och annan fiende kanhända: Ni kanske undrar varför jag är uppe vid 8 på morgonen efter att jag jobbar sent? Jaså. det undrade ni inte. Nähä. Men jag ska berätta varför i alla fall! Jag ska packa bilen full med tårtbottnar (en svart, en neongrön och två röda), en helvetes massa olika frosting med chokladsmak, svartgrön och grön och röd icing, små spöken, massa glitterströssel i olika färger, små fladdermöss gjorda i socker, mer icing... Jag ska sätta ihop min fantastiska tårta nere på jobbet, eftersom den kommer att bli för stor för mitt kylskåp och den behöver stå och stelna till lite innan det är dags för party. Ska ta med mig kameran så ni kan följa mina äventyr med frosting i håret och tårtsvordomar.

Kommentarer

  1. Jaaaaaaa! Ta kort!!! Det låter jobbigt ,men jag vet ju att du samtidigt tycker sånt här är ganska kul ändå. Hoppas ni får på "ren" svenska skitkul ikväll Önskar jag kunde vara med er. Vi har inte sett ett spår av Halloween ungar ännu. Men äggen på fönstret kommer kanske ikväll, och eftersom jag inte är den snälla typen, så får jag stå mitt kast. För övrigt lär den första snön vara på gång på måndag. Kram och hälsning till alla!

    SvaraRadera
  2. Önskar att man var där! Det hade varit häftigt att uppleva ett riktigt amerikanskt halloween någongång. Kram Mikaela

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad