Man borde... sova, när natten faller på.

Visst borde man sova, visst borde man. Men det finns ju så mycket att googla och så mycket att göra och så mycket att fundera på och så mycket att pyssla med FÖRUTOM att sova. Ändå borde jag. Kom hem från kusinen idag, flera dagars underbart och kaotiskt umgänge med barn och hund och Trivial (dödligt allvar) och god mat och iskalla vindar och shopping (jo, en ny handväska blev det, vad ska en stackars flicka göra när släkten drar med en till outlets där Fossil har en affär) och sena nätter på soffan med isglass och kabel tv med kusin nummer två som för en gångs skull tagit ledigt från sitt restaurangande och få manikyr av en fyraåring och pedikyr från en sexåring och .... Det blev en av mina längsta meningar. Som ni förstår behöver jag sova.

Just det. Det finns lakan i skåpet och i torktumlaren men inga i sängen. Haha. SNART ska jag sova.

Kommentarer

  1. Vill höra allt! Kramar! Håll dig varm!

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förut och säger det igen: En Duracell-kanin är seg i jämförelse med dig. haha
    Gott nytt år. Hoppas att det nya året för med sig många trevliga uplevelser. Kram på dig! Mikaela

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad