Nödvändiga prylar


Just det. Måste ju ge er lite konsumentinformation. Alla ni som gillar tekniska prylar men inte tandläkarbesök. Köp en Water Pik. Helt otrolig manick som sprutar vatten så man slipper tandtråd och efteråt känns det som om man varit hos tandläkaren och blivit såååå ren. Men utan allt det obehagliga. Jag är ävertygad om att alla tandläkare är sadistiska monster som vill dra ut alla mina tänder, så jag gör allt jag kan för att slippa gå dit. Här i USA kan man få en sådan här mojäng för under 50 dollar. Värd vartenda cent. Dyrare, mycket dyrare i Sverige. Det finns en mindre, portabel variant som kostar omkring trettio dollar också. Måste nog skaffa en sådan. För resor...

Kommentarer

  1. Använd den! Låter så bra ! Ser vääldans avancerad ut.

    SvaraRadera
  2. kanske nått att exportera till eueropa

    SvaraRadera
  3. kolla bara strömstyrka och hertz så att det inte blir som med slushapparaten vi köpte i State college. helt oanvändbar i europa. enda alternativet var att köpa en omvandlare för typ 1500 sek. och de e ju kul att göra till en apparat som kostade 12 dollars

    SvaraRadera
  4. En sån vill jag ha! Hatar tandläkare. kram Mikaela

    SvaraRadera
  5. Jag vill verkligen ha en sådan! Ser ut som en maskin jag drömt om :) Om jag hittar en på nätet kan jag skicka hem den till dig så du kan skicka den vidare hem till mig och Caroline då? För besväret kan jag köpa en extra till dig.

    Med lite tur kan man hitta en som passar för både EU och USA elnät och då slipper man omvandlare för 1500kr.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad