Orkar inte blogga

Man borde blogga lite. Men det är tjugofem grader varmt ute och det är mycket skönare att äta glass i skuggan och bara softa. Dessutom har dagen gått åt till att prata i telefon. Vilket var skoj. Nu ska jag dock bege mig till helvetet, det vill säga ett VARMT kök. Där ska jag hacka saker och göra fina sallader till pöbeln som kan sitta ute och njuta med en drink i sommarvindarna. Efter jobbet ska jag sätta mig där själv, med en iskall öl. Eller ta den med mig upp till poolen. Yes!

Kommentarer

  1. Häftigt! Men var är det?

    SvaraRadera
  2. Om du inte gillar värmen, får du väl komma tillbaka. Här har vi bara regn, regn och åter regn.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad