Rent

Duktig flicka har jag varit. Den perfekta lediga dagen. Sova länge, lyckas skura ren hela verandan trots att det var kvalmigt och alldeles för varmt (det funkar med många pauser då man häller i sig dryck), har tvättat och softat och nu när både hus och innehavarinna är rena ska jag klä på mig, slänga lite marinerade tunna kycklingfiléer på grillen, äta dem med tomater och mozarella, sen ner till baren och göra dagens sista plikt - inventarie. Har jag tur så kommer jag ihåg att ringa in ordern också innan det är dags för lite party med arbetskamraterna. Jaeger och Guinness, here we come.

Kommentarer

  1. Så ska en bloggsida se ut! Mina favoritfärger! Du verkar ha haft en både nyttig och skön ledig-söndag. Hoppas partyt blev kul. Kramar. ( måndag fm. och fortfarande inget nytt härifrån) Ska ringa dit imorgon. Kramar.

    SvaraRadera
  2. Japp håller med "mamma" helt och hållet detta är så din blogg ska se ut. Det är du. Välkommen tillbaks förresten!! Vill du komma hit ner på midsommarpartaj den 3 juli? Kramar,
    Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad