Children of the corn


Morgon med kraxande kråkor och grå himmel. Hösten börjar bekänna färg, snart kommer alla stormar och Appalacherna kommer att skimra i alla röda och gula löv. Själv ser jag fram emot att få ta på mig luddiga sockar. Vaknade precis nu, ska dricka kaffe med mamma på verandan och vänta på att moster blir klar i baren så vi kan åka ut och shoppa.

Det finns faktiskt inget annat att göra i den här staden. Shopping är det roligaste alternativet. Visst, man kan fiska och jaga också, men än så länga har jag inte skaffat mig massa vapen. Det kommer nog. Jag vill ha pistol! Men först kaffe. Så här ser det ut på min veranda. Cornstocks. Som ur en Stephen king-film.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad