Små gangstrarna är lustiga att se

Duktiga gangstrar. Skjuta vilt på en spårvagn i Tynnered. Smart, grabbar. Riktigt smart. Ni tror förstås att det kommer att främja affärerna? Ni tror att polisen aldrig kommer att hitta er och att er övriga verksamhet inte kommer att drabbas? Fuckin amatörer, säger jag lite ödmjukt och undrar om man kan injicera intelligens, för då har jag ett förslag. Blanda ut alla kända droger med en skvätt IQ och sprid sedan skiten så pojkarna kan röka, snorta och skjuta i sig lite vett. Jag blir så trött.

Trött är också ledordet för dagen. Jag gäspar och vill bara sova. Moster ringde och väckte vid elva efter bara fem timmars sömn och sen vart jag uppe. Pysslade lite hemma och sen jobba mellan fyra och åtta. Jenny körde mig hem i regnet och satt sen kvar en timme. Nu har hon gått och jag har bara dusch och tv och varmt thé och en mjuk säng kvar på schemat. Gå ut med sopor också, det får jag inte glömma.

Agnes har inte visat sig, min lilla fladdermusflicka är tillbakadragen idag. Orkanen Ernestos sista krafter vräker ner utanför fönstret i form av ihållande regn, skulle komma uppemot 10 inches och det är... 25.4 centimeter vilket jag antar är ganska mycket på en kväll. Folk här i stan handlade förnödenheter som galningar idag, men så är det ganska vanligt med översvämningar här i området. Dock inte där jag bor, tack och lov för det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad