Advent 2007


Okey, jag plagierar lilla Anki och sager bara, kolla indenna adventskalendern fran Danmark. Helt grym. Inget for PK-personer, antagligen, men hart man som jag bott i betongen garvar man rejalt. http://www.dr.dk/yallahrup/forside.asp


Har varit hos doktor Mohammad Dowlut idag och fatt hostmedicin och antibiotika. Cipro. Nu ska jag bli frisk. Tog massa blodprover ocksa, bara for att jag borde. Nu ska jag koka mer the, hostan e hemsk. Borde ha mer the, intravenost liksom. Mer the! The maste anvandas!


Satans kallt ute och alldeles vitt. Imorgon ska de t komma massa sno och jag och moster ska ANTLIGEN ta oss till slaktaren och sen ska vi hitta julgran. I alla fall till henne. Mitt 107-dollarsbesok hos doktorn var liksom gran-cashen... Men vad gor man inte for att slippa vara sjuk. Fyra veckorsforkylning e inte att leka med, antar jag.


Kommentarer

  1. Supersköna Danskar, kul att det finns gangsters där oxå. Trevligt att du får en vit jul i ditt land med lite riktig kyla, så på med gåsjackan och och gör änglar i snön

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad