Alkohol och juice



Nyarsafton och solen skiner som en elak paminnelse att jag inte har nagon ursakt for att INTE ga ut och stada bilen. Den ser ut som om 13 knarkare bott i den ett halvar. Chattat med Sverige och Turkiet idag, pratat med mamma i telefon. Personalfest igar och det var trevligt men jag kunde inte riktigt bli full for det blev jag med besked kvallen innan. Vi jobbade som fan och sen vart jag pa festhumor och slangde i mig typ 7 Jagermeister och lite ol och sen rundade jag av med Mad Elf - en ol som har 11.9 % alkohol. Gissa hur smart det var. Corey och Rob promenerade hem mig vid 4 pa morgonen och jag ramlade in i min Holly-buske i tradgarden. Haha, men jag hade skoj.




Kopte mig sjalv en nyarspresent, en juice-maskin. Dessutom frukt och gront for 50 dollar sa nu ska det pressas juicer! Jag ar helt beroende av morotsjuice och med tanke pa att jag dricker en fyra-dollars-flaska varannan dag, ar det nog ett ekonomiskt alternativ att pressa den sjalv. Apparaten kostade bara 35 dollar.
Men nu ar det dags att stada bil. Minituost. Samt aka ut och handla brod innan allt stanger... fast just det, det stanger aldrig i detta landet.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. GOTT NYTT ÅR MIN VÄN, LOVE....

    SvaraRadera
  3. Halooooo, lever du ?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad