Osynlig annandag


Nu ar klockan elva och det ar annandag jul, en dag som inte firas i USA. I alla fall inte med ledighet. Kanske ar det darfor amerikanarna pyntar redan i borjan av december, deras jul bestar av en enda ledig dag - juldagen. Moster har akt till sonen i Lebanon och jag ska strax ga ner till baren, gora inventarie, sen till banken och vaxla pengar - det behovs en massa Quarters och dollars i en bar. Kanske maste jag handla annat ocksa, bestalla varor... Sedan jobbar jag hela kvallen. Det ar inte ens vitt ute! Jag vill ha sno!!! Men forst en kopp kaffe.

Kommentarer

  1. Grattis på Födelsedagen!!!!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GUMMAN, JA MÅ DU LEVA...........

    SvaraRadera
  3. Grattiskramar från oss oxå!!!
    G-M och Naemi

    SvaraRadera
  4. Tack.. jag lovar att mumsa i mig prinsesstarta for er allihop!
    Saknar er.

    SvaraRadera
  5. HURRA HURRA! Hoppas du hade en fin födelsedag. Tänker på dig.

    Har skickat brev till dig, rekomenderat, så om du får något på posten: gå och hämta ut det! :)

    Saknar dig. Var rädd om dig!

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad