Lucia i efterhand

NU SKA JAG INTE STANNA LANGE VID DATORN, EFTERSOM JAG ANTLIGEN BORJAT FA ORDNING I ARBETSRUMMET. Men lite bilder ska det bli.

Utsikt over bakgarden fran arbetsrummet. Man kanske inte kan se bra, men det ser himla fint ut i verkligheten.


Bilder fran helgens bravader.
Med barn och annat. Luciatag hos moster. Koncentrationen ar total hos ljusbararna.



Att sminka sig ar roligt, i synnerhet om man lyckats overtyga tant Ulrika om att mamma och pappa VISST tillater mascara och eyeliner. Men fin blir man med lappglans och ogonskugga. Maya och Emma.
Alla barnen pa samma bild. Nastan. Koko-bild. Grimaser Della, Maya, Emma och Cade.Lite finare pa Maya.
Och till sist, lite video.

Kommentarer

  1. Gud vad söta dom är!! Succé på varje ställe dom lussade kan jag tänka. Att det är så kul med smink när man är barn. I vuxen ålder är det ju mer ett sätt att kamouflera skavanker.... Inte för att jag har några :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika,

    Har läst din blog MASSOR av gånger, men har inte lämnat någon kommentar förrän nu. Bättre sent än aldrig......
    Underbart med videon på tjejerna,
    det ska börjas i tid......
    Jag har som sagt läst din blog hur länge som helst, men jag har inte lyckats klura ut hur du hamnat i USA. Är du "halvamerikan" eller hur ligger det till?
    /Annika,strax utanför Uppsala.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad