I vantan pa stormen


Det bara regnar och regnar och regnar. Where is the SNOW??? VAknade tidigt, upp till kusinen vid 12, adventsfika med mys och sen hem for att slappa in hyresvardarna, Mary och Frank som kom med attiraljer. Frugan malade trappracket och maken installerade brandvarnare som dessutom e koldioxidvarnare, en mycket bra sak att ha i dessa gashus. Dessutom fick jag en ny termostat som jag kan programmera sa att det e kallt pa natten men varmt lagom tills man vaknar. Packade upp mer saker, diskade massor, sen var det dags att jobba. Langsam afton, alla stannade hemma pga av alla varningar om snostorm. Och tro mig, i dessa bergiga trakter vill man INTE bli overraskad av en snostorm. Det var segt att jobba anda tills ett, men det gick, som alltid. Nu maste jag bada och tvinga mig sjalv att bli somnig. i morgon ar det dags att jobba dagen och sen baka pepparkakor och lussekatter med Emma. Och kanske Haley och McKenna och Nora och Ella... Himlar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad