It is war, baby...


Alfred lever. Nu i mitt sovrum. Hallelujah. I declare war. Skickade moster och morbror med bud, de skulle anda ge sig ut i snostormen. De fick inhandla mouse-killer-equipment for 50 dollar. Klisterremsor, gift och elektriska ljudmakare. Det tog en timme efter det att jag satt ut klisterremsorna sa hade en liten Alfred bade fastnat och insomnat av bedovningsmedlet. Nu somnar han in i en evig somn ute pa bakgarden dar det ar 15 minusgrader.


Syrsorna daremot, ateruppstod efter en timme i husvarmen! Darmed blidde lille Vader glad (och nej, for er som undrar, jag har inga elektriska ljudmakare i samma rum som Vader.) Det ljud som appareterna astadkommer, fuckar nervsystemet, kommunikationen och annat hos spindlar, moss, kackerlackor och annat tramsigt i Guds rike, till den grad att dom inte vill stanna. Jag har dock kollat och for sakerhets skull finns inga i narheten av Vader.


Snostorm som sagt, lika mycket sno som mina stovlar ar hoga. Stannar hemma idag, kollar pa American Idol. Och stader efter Alfred med familj.

Kommentarer

  1. awee...den bilden på musen är ju ursöt men jag förstår dig. Jag kan tycka dom är hur söta som helst men fan om dom kommer in i mitt hus då blir här också krig.
    ha en bra vecka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad