Rapport fran kriget

Tre lik. Gulliga muslik. So far! Klisterremsorna ar fantastiska! Och Caroline, om du laser detta pa din strand i Thailand... jag vet att man inte ska vara grym mot djur, men jag vill inte fa hantavirus av deras bajs och dom tar over huset om jag inget gor. Mina elektriska ljudmakare kommer att halla dem borta i fortsattningen!

Jobbade bara tre timmar idag, sen ut till Walmart. Hittade lite presenter till ungarna, ska till kusinen i Lebanon i helgen. Dessutom en svart och en vit blus av samma modell. Nu har jag tre. Haha, man ska ha LAGER av bra gerjer.

Kommentarer

  1. Hej igen. Nu kom jag kanske på rätt ställe. Du kör väl inte själv till Lebanon i vinterväglag? Kommer du ihåg morbrors födelsedag? Skickar en kram till honom från mig. Än en gång ,kramar till allla andra också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad