Musar och manniskor


Mamma kommer den 7:e maj....!!! Hela vagen till varan egen lilla flygplats i Martinsburg. Och du, mamma. Det var en grej vi inte visste... Man flyger i himla pyttiga flygplan fran Washington DC hit. I alla fall ar det vad mina arbetskamrater sager. Typ sex passagerare och en pilot. Fina plan, men pyttiga. Jag antar att man maste se det som att aventyr att fa se hela Pennsylvania utan att vara alltfor hogt upp i molnen.


Nu maste jag fa hela huset klart pa 3 manader. I afton ska jag och Regan mala sovrummet, det ar i alla fall planen. Nu ska jag ut och ata lunch med moster och planera sommaren i baren. tro mig, det behovs en hel del planering... Vi ska fa diskmaskin! Vilket inte skadar med 3-400 gaster per kvall. Just nu diskar vi allt for hand. Sen ska jag betala min bil och handla mer musgift. Jag har husdjur. Minst en och han e inte ett dugg radd for manniskor. I morse sprang han forbi min fot i vardagsrummet. Jag tror han heter Alfred.


moster har haft ett storre djur i sitt hus, vilket jag upptackte nar vi jagade en liten mus i hennes kok under Super bowl. Bakom kylskapet fanns helt plotsligt ett stort hal, mycket storre an vad en mus kan astadkomma. Idag har dom undersokt halet och dom tror att det ar en av alla sma gra ekorrar som finns har. Sota, gulliga sma varelser som ilar over telefonledningar och grasmattor och som jag alltid trott var harmlosa. Ha. Dom kan uppenbaligen stalla till med mycket skada, tugga i sig ledningar och annat.


Ut med mej nu, posta paket till brodern och luncha.

Kommentarer

  1. - What makes 100?

    - Do you ever wonder about those people who say they are giving more than 100%?

    - We have all been to those meetings where someone wants you to give over 100%.

    - How about achieving 103%?

    Here's a little mathematical formula that might help you answer these questions:

    If: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z is represented as:

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

    Then:

    H-A-R-D-W-O-R-K

    8+1+18+4+23+15+18+11 = 98%

    and

    K-N-O-W-L-E-D-G-E

    11+14+15+23+12+5+4+7+5 = 96%

    But,

    A-T-T-I-T-U-D-E

    1+20+20+9+20+21+4+5 = 100%

    And,

    B-U-L-L-S-H-I-T

    2+21+12+12+19+8+9+20 = 103%

    AND, look how far ass kissing will take you:

    A-S-S--K-I-S-S-I-N-G

    1+19+19+11+9+19+19+9+14+7 = 118%

    So, one can then conclude with mathematical certainty that:

    While hardwork and knowledge will get you close and Attitude will get you there, Bullshit and ass kissing will put you over the top!

    SvaraRadera
  2. hejsan

    Ja, dom där småplanen är lite läskiga tycker jag...men som du skriver hon får ju se pennsylvania..BIG TIME.
    HA EN BRA KVÄLL

    SvaraRadera
  3. åkte litetpropellerplan från Köpenhamn senast och ser aircrashes on TV so I know what to do,hm

    SvaraRadera
  4. Hellre en mus i Altoona än råttan i Teslic....Brr

    SvaraRadera
  5. Okey... musen i mitt hus, Alfred, springer nu runt som om vi var kompisar. Du och jag, Alfred....

    SvaraRadera
  6. Blev du inte kompis med den råttan , åtminstone på fylan, lilla Anki...brrrrr

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad