Kom pa grillfest!

Det regnar is ute, och jag kan precis se Robyn sladda in pa parkeringen bakom baren, hon ar ovanligt sen idag. Min nya vana trogen ar jag uppe tidigt, vill ha varmt kaffe och lite tv nu, har nastan vant mig av med surfandet pa morgonen eftersom det aldrig fungerar.

Sitter och tittar ut over min lilla tradgard. Snart ar det dags att plantera och satta upp hangmattor och skaffa stor amerikansk grill. Sen borde mammor och serber och ankisar och fridisar och sylvisar komma hit pa en sjuhelvetes grillfest... en dar vi sjunger svenska fyllevisor halva natten och dar all sprit tar slut innan vi ramlar i sang.Och ja, NickvonSerbo, du kan fa grilla en gris.

Kommentarer

  1. O yeah, you can bet on it baby, jag kommer att göra en sån brasa att dina grannar kommer att tro att du har KKK på besök :)

    SvaraRadera
  2. Det verkar farligt men en korv kan jag nog inte låta bli

    SvaraRadera
  3. Om KKK var på besök och åt gris skulle det väl göra dom till kannibaler?? Du kan börja duka, jag packar tandborsten. Du tycker det är folktomt på mina bilder, men det är ju för att alla är på väg till dig och grillfesten...

    SvaraRadera
  4. Snaret kommer mamma och hn ska hjalpa mg att bygga varldens finaste tradgard och sen sk VI HA EN SJUHELVETES FEST OCH NICK OCH anki och alla ska ALLA VARA MED!!!!Ja jag e full Gratis jaegerneister e farligt.

    SvaraRadera
  5. Såhär ska det vara anländer Blair CY air port 7 majkl.1845 Bokat och klart.Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad