Miss i nassen

Fjorton timmar pa jobbet, Regan fejkadse att hon var sjuk... Men skit samma, det ar helt ok att lata folk jobba 13-timmars-pass sa att man kan ga hem och roka marijuana. Jag bryr mig knappt langre. Nu har jag druckit Jaeger och Miller Lite och blivit lite berusad (eller mycket, det ar hemskt svart att stava) och nu ska jag titta pa tv. Borjar inte forran 13.00 lordag, och vid 21.o0 gar jag hem (hoppas jag). Har varit manisk igen, moblerat om och stadat efter Alfred, min lilla mus, och hans femtioelva kusiner. Sov gott, vanner och fiender. Caroline, ved gor du nu? Sover pa en strand, hoppas jag.

Kommentarer

  1. Stor försiktighet med dessa drycker anbefalles för övrigt en storkram.

    SvaraRadera
  2. Hej! Tio minusgrader och sno later mysigt men anda inte lockande. Har ar det kvall och det ar val ungefar 26 grader eller natt. Vi ar pa Koh Lanta nu. I morgon ska vi borja ta dykcertifikat :) Vi uppdaterar bloggen lite da och da (www.pop-allo.blogspot.com) Hoppas att allt ar bra med dig! Jag saknar dig jattemycket. Ska dricka en fruktdrink for dig. Ta hand om dig.. manga kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad