Nu kommer din kamera, brorsan

Nu ar broderns paket pa vag over Atlanten... Jag hittade ett annat postkontor dar dom visste vad dom gjorde. Det stora postkontoret visste fortfarande inte alls hur dom skulle skicka paket hela vagen till Europa.... Med UPS hade det kostat 282 dollar, med posten kostade det "bara" 111 dollar. Som taget.
Nu har jag satt upp ljusslingor pa verandan, ska ner i koket och prata med Alfred, min lille kompis som nu springer runt som barn i huset och tuggar pa allehanda saker. Men inte lange till... Jag tycker dom e gulliga, mossen, men det ar inte gulligt att veta att deras spillning orsakar sjukdomar som tusentals manniskor dor av i USA varje ar! Hur som helst, mitt elaka tilltag att forgifta Alfred (och eventuella kloner) med strategiskt utplacerat gift, kommer snart att betala sig. Lille Alfred kommer att do en plagsam, utdragen dod via gift som ger honom invartes blodningar. Tro mig, jag ar inte glad i att behova ta till det, men alternativen ar varre. Klisterremsor dar dom fastnar och svalter ihjal, fallor som kanske bara skadar dom. Jag antar att ett hus som ar 104 ar gammalt kommer med vissa mindre tilltalande besvar.

Tandoori-kyckling ska jag forbereda, lagga i yoghurt med kryddor. Sen koka potatissoppa med gul och gron blomkal. Efter det, full blast med svensk hip-hop i sovrummet och mala primer pa alla vaggar. Det ska bli gront!!!! Har haft tur med Internet idag, kommit ut tva ganger. Hurra.

Kommentarer

  1. var försiktig när du målar. Detblir säkertfint. jag längtar att fåse alltihop. jag har hittat vädersidan i Altoona.duktigt va?

    SvaraRadera
  2. Oj, det var mycket i porto det! Maila mig så får jag ordna upp det hela!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad