Bra sug


Back to work. Gjorde bort mig direkt. Jag visste inte att de bytt ut saloondorrarna som vi har fran koket till baren. Forsokte ga ut med en stor korg med Nachos, smalt ost och chili och salsa och sour creme... och fick allt spillt over hela mig. Mitt framfor fem barkunder. Hipp hipp hurra. Osten var varm, var tvungen att skolja av armen i kallt vatten efter att ha kastat nya nachos i fritosen, lyckade darmed branna broden som jag varmde i en paninigrill... och det bara fortsatte.
Men det lugnade ner sig till sist. Antar att man blir lite ringrostig efter 5 veckor. Nu ar jag hemma igen och ska fortsatta mitt korstag mot damm, spindelvav och alldeles for mycket saker overallt. Det ska fanimej Feng Shuias My Style. Men snart borjar American Idol och jag borde dammsuga lite innan dess.
Har skaffat ny dammsugare, den gamla kunde inte suga for shit. Nu har jag en som suger som....som....en riktig duktig gladjeflicka. Och hoppsan hejsan vad mycket damm och annat som doldes i mattruggen. Men det e kul nu, att dammsuga. I alla fall for en dag.
Och Neno, jag har hittat platsen for att grilla grisen nar ni kommer. Har till och med kontakter vart vi kan fa en gris. Vill du slakta sjalv?

Kommentarer

  1. Man ska inte gråta över spilld nacho. Vilken otur! Nästa gång du kommer till Sverige får du gärna vara kock hemma hos oss, så du inte blir så ringrostig.

    SvaraRadera
  2. Perfekt då kommer vi att ha en riktig kalas med Ed och de andra, det är nog bäst att jag slaktar själv för då vet man att det är färsk vara.

    SvaraRadera
  3. Du kunde väl skratta åt det hela till slut ? ,hoppas jag. Har ochså börjat röja lite grann. Men det gäller att vara bestämd. Kom på mig med att jag bara flyttade runt saker till andra platser. Men nu har jag fyllt en stor sopsäck som ska kastas snart innan jag ångrar mig. Men det finns mycket kvar att göra. Vi får sporra varann. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad