Ny bloggare


Nu finns en ny bloggare att njut av och det e min lilla mamma. Det e inte hon pa bilden dock. Jag kan inte skriva med amerikanska bokstaver eftersom jag tappat bort lilla ikonen dar jag byter sprak, skitkul. Ska be Rulle om hjalp med den saken imorgon da det blir stooooor fest. Igen. Med mat och sprit och gitarrer och alla sjunger och barnen ramlar men grinar inte och alla e glada och fullare an fullast ska jag bli och sen ska jag lipa och sluddra fram ett hej da, vi ses snart och denna gangen tror jag pa det eftersom alla ska komma och halsa pa i april. Eller maj.


Alla juggarna, alla i guddotterns familj, basta vannen Idun... Alla ska komma. Samtidigt, haha! Det kan bli hur skoj som helst. Jag skaffar bara en sjuhelvetes massa luftmadrasser, golvplats finns det ju. Eller sa kan de roa sig med att forsoka komma overens om tider att resa. Sen hoppas jag att sloven-arab-norska familjen kommer tillbaks och ungersk-argentinarna dessutom. Och pastorn med fru och barn och Freddy och Turkish.... Kom, bara kom. Jag ska visa cowboys och indiangrottor och billig pilsner. Sen efter sommaren kommer mamma och da ska vi sitta i tradgarden och bara njuta, hon kan ju fa lite semester denna gang. Sist bara hon jobbade med att bygga tradgarden.


Borde sova ny. Syster fran forr kommer hit om typ 5 timmar. Vore bra med lite somn. Sista natten pa madrassen. I morgon sover jag i stan. Pa lordag sover jag inte alls, vi ska vara pa flygplatsen halv fem pa morgonen. Huva. Sova. NU.

Kommentarer

  1. Hoppas att festkvällen med alla goda vänner blir nåt att ta med sig och minnas med glädje nu när du snart ska återvändatill det stora landet. Att några av vännerna tänker besöka dig under våren eller sommaren är väl ochså nåt att se fram emot. Dina familjer ,både här och därborta, är med dig hela tiden. Men innan du åker så återstår ett litet kalas imorgon. Nu godnatt!!

    SvaraRadera
  2. neeh ja ba skoja men det är jag iaf.

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt trevlig fest!

    Skål och kram från betongen!

    SvaraRadera
  4. Det e vackra Elvira. Inte fula.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad