Baren

Kolla in moster och morbror och deras bar.

Kommentarer

  1. har du satt in bilder? Jag hittar inga,

    SvaraRadera
  2. Sista ordet i meningen, dvs "bar" funkar som länk, det är bara att klicka på ordet och så kommer resten. Superbra artikel om baren, det är bara att säga grattis för et bra arbete.

    SvaraRadera
  3. Tack Nick för upplysn. gjorde så igår men då funkade det inte så jag förstod inte riktigt. men nu har jag sett artikeln och är ännu stoltare över syster och svåger förstås, särskilt som jag vet hur dom har slitit!

    SvaraRadera
  4. Jättebra artikel.Jag skall avverka hela ölsortimentet när jag kommer. Det kommer underlätta katalogiseringen av dina askar och lådor.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad