Ljuvliga dagar

Sol och varmt, pool med glada barn som plaskar, massa grillning och fest i trädgården mitt i natten med gitarrer och arbetskamrater och svenskar och alla försöker sjunga Cornelis. Sen middag i baren, under stjärnorna, barn som kurar ihop sig i filtar, mätta och belåtna. Titta på Slumdog Millionaire och nu sova. Det finns inte mycket tid över för att blogga! Ska försöka lägga upp bilder imorgon, nu när kusinen varit så gullig och fixat till min dator i arbetsrummet. Sov nu, alla, det ska jag göra så jag är pigg i morgon när jag ska till sårkliniken och inspektera benet.

Kommentarer

  1. Det låter som att ni har väldigt mysigt. Passa nu på och njut av dina långväga gäster. Blogga kan du göra sen när dom har åkt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad