Bäddat och klart


Ja du mamma, nu har dottern målat ditt rum kafferosa, men längst upp mot taket ser det illa ut för det fixar jag inte på egen hand. Tänker på dig och vill inte stå på tå på en två meters stege. Jag väntar tills du kommer. Nu ska jag bädda din säng. Sätta in lampor. Persienner.


Sen ska jag sova. Jag har bakat kokoskakor med limesmak också. Så vi kan fika! Vi måste ju fira födelsedag! Är ledig på torsdag så vi kan fika hela dagen... Över hela Altoona. Med alla. Hemma på verandan. Hos din syster. Hos lille Björn. I baren, på courtyarden. Starbucks. Torsdag är fikadag. Fika botar jetlag.


Vill du ha något speciellt till frukost?

Kommentarer

  1. Allt låter jättekul. Men vad är det för färg ? Ska bli spännande att se. Till frukost vill jag gärna ha rostat bröd med marmelad. och kaffe .that goes without saying. Nu vill jag bara komma iväg. Och det är ju verkligen snart dags ! Kram.

    SvaraRadera
  2. Havregrynsgröt,löskokt ägg, kaffe, knäckebröd med stark vällagrad ost, morgontidningen och ingen tid att passa blir bra för mig...
    Varför svarar du inte när jag ringer??

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad