Full fart


Planterar, planterar, planterar. Jobbar, jobbar, jobbar. Bär sten, bär sten, bär sten. Häller ut jord, häller ut jord, häller ut jord. Städar, städar, städar. Planterar mera. Vattnar, vattnar, vattnar. Organiserar. Måste ut och handla mera organisationsprylar. Är på call. Ber en bön att jag inte blir inringd. Har inte tid. Måste ha mer jord. Mer sten. Snart kommer mamma. Måste bygga grill. Skaffa gastank. Köpa kött. Baka kakor till helgens kommunion för lilla Maya. Kokostoppar. Måste handla lime och smör till det. Och choklad. Sen göra. Jord under fingrarna. Ger fan. Ska ut ändå. Syrsor till ödlan. Städa ödlans hem, måste. Haha. Har roligt.
Mamma kan kolla på apoteket i morgon om det är inringt. Annars ringer jag igen på måndag morgon.
Detta träd har jag alltså planterat en och en halv meter från huset. Lika långtifrån trottoaren. Haha igen. Det blir kul om några år.

Kommentarer

  1. Jisses vad du härjar !!! Du behöver inte göra allt färdigt nu. Vi hjälps åt när jag kommer. Vi har härjat lite också. Vi var tvungna att ändra om i garaget ,annars hade bilen blivit utan tak. Det tog några timmar men , så fick vi sorterat och slängt lite skräp ,som bara samlats på hög. Nu packar jag i helgen .frissan på tisdag, så kommer jag på onsdag. Inget inringt idag. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad