Coke till lilla mamma


Ut till Sams Club, köpa jordgubbar, gräddfil, kaffe och gammaldags colaflaskor som jag vet mamma gillar (replica från 1900!) och sen vart det vidare till dollar-affären för inköp av tissue-paper (vete fan vad det kallas på svenska, prasselpapper???) och presentpåsar. Samt lite annat, eftersom man ALLTID hittar saker i den affären. Det var meningen att jag skulle till The Mall också, men jag drabbades av trötthet, dunder. Körde till baren och tog en kopp kaffe med Ed och Shawn på Courtyarden, 20 grader varmt ute halv tio på kvällen... Piggnade till, hem, röjt ett par timmar med tvätt, organisering och annat. Nu ska jag packa, slappa, slurpa i mig lite soppa oh sen sova. Måste vakna klockan sju i morgon, himlar. Ska till kusinen, lilla Maya ska få sin första nattvard och det är stort. Sover över och kommer hem på söndag. Återkommer då!

Kommentarer

  1. Trevlig heig hos kusinen ! Extra kram till Maya på hennes stora dag. Önskar att jag var där och fick ge henne och de andra personligen. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad