Doktorn

Kommentarer

  1. Fuck , vad den va bra, alla oss kan hitta sig själva i berätelsen.
    Hälsa mum and take care. Love från galne serben.

    SvaraRadera
  2. Kram till dej... komer du inte snart???? Eller skicka din vackra dotter. Videon e en av USA:s barnboksforfattare, Dr Seuss. Underbara rim... Och fina texter. Du skulle se tradgarden nu, wow. Hur e det i nya huset?
    LOVE! Saknar dej.

    SvaraRadera
  3. Tjena min vän, tja , jag vill verkligen komma ditt och bara koppla av och njuta av att skjuta med pistol och grilla ett helt rådjur på pinne men vi får väl se, mycket att göra just nu. Vi trivs i huset som om vi bott här alltid.
    Stor trädgård ( 900 m2) så det finns att göra just nu.
    Hälsa din mamma och så ses vi, hoppas snart. LOVE

    SvaraRadera
  4. Den var jättefin!! Har du läst Anna Höglunds böcker om Minna och Kåge? Barnböcker om bl annat att bli lämnad, döden och andra vardagsverkligheter, funkar lika bra för vuxna. Har en som du kan få läsa om du kommer hit....
    Kram
    ps. grattis till flytten galne serben med familj!

    SvaraRadera
  5. Det e tydligen vanligt att ungar far den boken som present vid skolavslutningar. Jag gillar alla Dr Seuss, Green Eggs and Ham e helt underbar. Jag antar att tom. amerikanarna har riktigt bra barnboksforfattare. Tro mej, jag fattar er, det e inte enkelt att komma hit pa en fika. Men jag saknar er mycket! Galne serben med familj och Anki lilla Anki. Ska nog snart skaffa ny pistol, Nick, ingen revolver denna gang utan en riktig pistol. Kanske en 9 mm? Hitta du en fin till mej som e enkel *jag har svaga hander* sa skaffar jag den! Kram

    SvaraRadera
  6. Beretta,PX4 Storm Type F Sub-Compact 9mm cal. ( finns i 40 S&W cal också men jag föredrar 9mm)
    Perfekt för tjejhand, inte tung, inte så stor men ändå 13 skott i magasinet,semiauto. Här får du länk i USA där du kan köpa den online och kika hur den ser ut och hur mycket den kostar ( lite olika priser hos olika försäljare men allt står där):
    http://www.berettausa.com/product/product_pistols_main.htm
    Riktig skönhet.
    Guns don`t just made problems, they are part of resolving problems too sometime.....(NickVonserbo)

    SvaraRadera
  7. Glömde säga, klicka in till vänster på deras hemsida där det står Px4 storm så ser du olika modeler på stormen..........:)

    SvaraRadera
  8. Glömde säga, klicka in till vänster på deras hemsida där det står Px4 storm så ser du olika modeler på stormen..........:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad