Himlar och helveten



Så hittas ännu en flicka som hunnit bli kvinna sedan hon kidnappades. Som hunnit få två barn med pedofilen, som levt i ett uthus och ett tält på en inhägnad bakgård. Pedofilen hade egen, vuxen, kvinna. Hon har uppenbarligen inte tyckt att det var något att reagera över under alla dessa år. Nitton år. Barnen som flickan fött är nu i mitten av tonåren och de har aldrig fått gå i skolan, aldrig varit hos en läkare. Pedofilens vuxna kvinna har tydligen fogat sig i sakernas ordning. Gillat läget. Inte sagt något till någon. Hur fungerar man då? Fungerar man alls?


Att pedofiler fungerar som dom gör, det vet vi ju, men alla dessa människor som VET och som inget gör. Fruar, kompisar, mammor, flickvänner... Hoppas Gud skapar ett helvete bara för dem. Och en särskilt vacker himmel för flickorna och pojkarna som rövas bort som vore de villebråd.

Nog om detta. Om en vecka sitter jag och Anki och tar en drink på Courtyarden. Just därför ska jag nu, mitt i natten, skura köket. Sängen skulle ha varit bäddad och klar, Ankis säng alltså, men sen bärjade jag fundera över om hon var allergisk eller ej mot dun. Tänkte lägga duntäcke som extra mjuk madrass. Men om damen nu är allergisk så vore det ju sällsynt korkat att gömma ett helt duntäcke under lakanen.

Slut på svammel, ut i köket. Fram med skurgrejer. Kolla bilden nedan... noga. Den e lite kuslig!


Kommentarer

  1. Dun är ok! Undvik bara att lägga katthår i sängen så skall det gå bra.

    SvaraRadera
  2. Finns med i varje nyhetssändning. Jag kan inte komma på nåt att säga. Det är för hemskt. Ja, den bilden är skrämmande. För mig representerar hon en ond kvinna. Pedofilens kvinna?

    SvaraRadera
  3. Hon är den och alla människor som väljer att blunda. Det är enklare så.Att inte vilja se. HUH!!!!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad