Feelin' hot, hot, hot!

Nu har Anki 18 nätter kvar att sova hemma i det gamla landet. Sedan flyger hon hit och hjälper mig att organisera! Det tycker jag är snällt gjort av henne. Åka över hela Atlanten bara för den sakens skull. Okey, hon vill väl till New York också, kan jag tro. Men det är säkert roligare att städa hemma hos mig.



För övrigt kan jag bara tala om att morgondagen ska bli hetare än vad det har varit och hur det ska gå till vete fan. Det är hemskt. Vi har varit bortskämda denna sommar, det har varit ovanligt svalt. Nästan svenskt väder, men bara nästan. Sedan dock, efter tisdag, ska det svalna ner lite. Tack och lov.



Jobbade brunch idag i hettan och sen gick jag hem och skurade köket. När jag var klar tänkte jag att här behövs ingen dusch, jag är ju genomblöt! Håret var helt vått och det enda som saknades var schampo. Förstår ni då hur varmt det är? Men nu är jag duschad, på riktigt, och ska äta iskall sushi och dricka minst fyra vattenflaskor. Samt sova. Har bara sett en enda mus idag. Haha!



Bilden är på lilla Moa, på midsommarafton. Saknar alla flickorna!

Kommentarer

  1. Det är alldeles för varmt! Tänk om vi kunde få lite av det. Här är det som vanligt denna sommar. Blåser det inte så regnar det. Eller som igår, båda delarna. Och så verkar det bli idag ochså. För övrigt så försökte jag ringa dig vid ett par tillfällen igår. Gör nytt försök idag eller imorgon. Och ja, ni får det ju svalare fram i veckan,så det blir skönare för er. Allt bra här . Inga nyheter . Tag hand om dig! Kramar o pussar.

    SvaraRadera
  2. Självklart är det roligare att städa hemma hos dig!! I allafall än hemma hos mig!Fast nu är det ju inte städa jag skall göra utan ORGANISERA! Skapa ordning i ditt lilla privata kaos. Eller skapa mer oordning, vi får väl se! Och så är det faktiskt bata 16 sovande nätter nu, sista natten lär jag inte sova då jag åker ungefär samma tid som du gjorde i julas. Kan du komma hit och hålla mig sällskap liksom jag gjorde i julas?

    SvaraRadera
  3. Du har i alla fall sommar. När jag frågar Jonas vad det är för väder ute så kallar han det "De 4 årstiderna" för vi har oftast de flesta årstiderna på en och samma dag i omgångar. Trist!
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
  4. Den kommentaren var riktigt bra! Jag instämmer. KramUlla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad