Operation Kitchen Storm


Granaterna kanske inte föll i mitt kök, men krig var det. Mitt i natten bestämde jag mig för att nu räcker det. Om inget annat fungerar ska jag SVÄLTA ut mössen. Nu har jag burit ut två sopsäckar med saker, servetter, askar, kartonger - allt som en mus kan tänkas vilja tugga på. Samt allt som en mus kan ha sprungit på. Svagaste graden av misstanke räcker. Det åker ut. Sedan har jag dammsugit som en vilde, jag varnade grannen vid midnatt. I morgon ska jag ta allt som finns kvar i köket, undersöka varje sak, sanera precis ALLT som jag ska ha kvar i barens diskmaskin, allt ska skuras och sprutas med desinfektionsmedel. Om en mus steppar in på banan ska den dödens dödar dö av lukten av Lysol. Och nu ska jag tvaga mig. En god soldat måste vila mellan slagfälten.

Kommentarer

  1. Det här tror jag är rätt metod! Så slipper man döda djur också. Bästa strategin i alla krig är att svälta ut motståndarnas armé, skära av möjligheterna till proviantering.

    SvaraRadera
  2. Nog rätt metod ja, men vilket jobb!Kommer väl att kännas bättre när allt blir rent. Hoppas du får dit en terminator ochså, så blir det nog strålande. Det gäller att göra livet lite svårare för dom hos dig. Risken är kanske att dom smiter in till moster och morbror istället.Oj!

    SvaraRadera
  3. Vilken helt fantastisk bild!! I Like!!!!

    SvaraRadera
  4. Var har du hittat denna bild? Ser ut att vara från en utställning?

    SvaraRadera
  5. Jag hittar allt pa internet, haha. Ingen aning var den kommer ifran.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad