Potatis

När man är ledig två dagar i sträck, hinner man med både städning och vilande. Mycket vilande. Resten har gått åt till att fixa och trixa så att det är fint när Anki kommer. Jag är dock återhållsam med att sortera, eftersom hon lovat att organisera mitt liv i små lådor medans jag jobbar. Vill ingenting faktiskt, mest tala om att jag lever och helt fräckt gett fan i att blogga eftersom det hindrar mig från mer angelägna sysslor. Nu ska jag äta potatisgratäng och titta på TV med en helt ny DVR som snälla kabelbolaget kom hit med i morse. Den gamla hade helt klart ålderssymptom.

Kommentarer

  1. Hej gumman. Bra att du vilar emellanåt. Nya bilder från Strömstad kommer snart. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad