Lycklig


I have it, I have it, I have it! En bil! En stor! En grön! En Jeep (sorry, Annika... jag hoppas du har fel, annars får jag äta upp alla 4 Wheel.). En Grand Cherokee. JAg är lycklig. Och jag har kört genom hela stan i mörker alldeles själv. Körde lite vilse men hittade hem igen utan problem (tack och lov för USA:s logiska, om än fantasilösa, system med avenyer och gator. Till och me den idiot fattar att befinner sig idioten i korsningen elfte gatan och sjunde avenyn, är det bara att fortsätta tills du kommer till, i mitt fall, fyrtionde gatan, sväng höger och vips. Du är framme. Nemas problemas. Nu är jag utmattad, det tar på krafterna att köpa bil och skaffa försäkring och allt sånt. Sova!

Kommentarer

  1. ALL lycka till dig :-) VI ska VERKLIGEN hoppas att din bil blir bra OCH att den ska SKÖTA sig bättre än vår röda Jeep-96:a. REALLY, REALLY!!! Stor är den ju, ja!
    Kul att du har en bil är det!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad