Bil är skoj


Idag slet jag som ett djur i tio timmar non-stop. Sen en tur ut i natten, hamnade på Giant Eagle som är som ett stort ICA, typ. Köpte snacks i form av Wasabi-ärtor och mjölk, nu ska jag duscha och äta kalaspuffar och ärtor. Ledig i morgon. Nästan. Ska sitta som dörrvakt och kolla leg i fem timmar i morgon kväll, men det kan man knappt räkna som jobb. Det är helt underbart att ha bil. I går åkte jag till Wal-Mart runt midnatt, strosade runt en timme, köpte jordgubbar, Tanguerine-juice och två klädesplagg, en snygg ljusblå tröja med vita detaljer och dragsnäre i zick-zack i halsen samt en ljust lila blus med stråveck. Ska jag ha när jag åker till Sverige för då räknar jag med att det är VÅR. För övrigt vill jag bara understryka hur otroligt roligt det är att ha bil. Varför tog det mig så lång tid att skaffa en?

Kommentarer

  1. Hej
    Hittade hit av en slump. Trevlig blogg och kul skrivet.

    SvaraRadera
  2. Var inne på den andra bloggen och såg ödlorna...Så himla häftiga. Är de dina?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad