Final Countdown


Har en timme och 10 minuter pa mig att packa det allra sista. Ska stanna i huset med en gastsang framfor tv:n och datorn darnere i fyra natter till efter imorgon. Rob (bartendern) och Shawn (monsterkocken) ska koma i morgon och vi ska flytta alla mobler med Robs gamla picup truck. Nu borjar det kannas som att jag ska flytta. Har en del pyssel kvar, som att skruva ner gardinstanger och saker. Annars e det mesta klart. Nu ska jag snabba mig. Jobb i afton! En timme och 8 minter kvar tills dess...
By the way, morbror ska ta med moster till New York eftersom hon fyller 60 pa mandag! De ska aka den 13 november, 2 natter. Och i morgon kvall ska vi ga och ata sushi hela klanen for tat fira!

Kommentarer

  1. Verkar bli riktigt bra i det nya huset. Kommer och embarkerar mig i soffan så fort inkomsterna överstiger utgifterna lite mer än just nu.
    Annars är du hjärtligt välkommen och hjälpa till att tapetsera alt måla om mitt vardagsrum. Du är väl snart en mycket erfaren inredare med tanke på antal flyttar.... Jag trodde att det syndromet tog slut när du lämnade götet. Börjar undra om egentliga orsaken till flytten över Atlanten var att du hade slut på villig flytthjälp här :-)Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad