Gissa vad!


Kul. Vaknade i morse med MER forkylning an jag haft tidigare. Jag som trodde det var pa tillbakagang. Har bara suttit och petat i mig mediciner. Cortison, Tylenol, Nyquil, Acetylcystein... Allt nedskoljt med grape-juice. Maste bli frisk nog att jobba tio timmar pa arets mest hysteriska bar-dag. Hoppas dom javlarna bara dricker. From forhoppning som ska ga i kras minuten jag stiger innanfor dorrarna.


Kusinens barn har varit har och tittat pa huset och pa kartongerna med fardig kak-mix som vi ska baka i morgon. Butter Pecan Cake och German Chocolate med massa butter cream frosting och whipped milk chocolate frosting och sen rosa sprinkles pa toppen. Det blir skoj. Nu ska jag krypa till jobbet. Tur man bor nara.


Kan nagon gissa vad detta ar? Pa bilden alltsa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad