Sommarregn


Femton grader varmt ute, Internet funkar eftersom jag gjort mig av med allt som var wireless, det e mitt i natten och det regnar mysigt. Ska smyga in hos moster och tvatta, har ingen tvattmaskin annu och dom e i New York och har skoj. Sen mumsa pa lite sushi och ringa Sverige. Ska snart bli battre pa att blogga, men just nu har jag varit utmattad pga elak forkylning. Tack och lov for alla mediciner man kan handla i detta landet. Nyquil, Dayquil, Tylenol... Smakar gott gor det ocksa! Forresten tycker jag att nagon snart kan komma fran Sverige och hjalpa mig packa upp saker. Anki till exempel. Eller juggarna. Eller Frida med alla barnen. Eller allesammans!

Kommentarer

  1. Hej Ulrika!
    Jag skulle ju varit där och hjälpt deej med flytten! Men läser det här sjukt nog ,nu 17/2-08... Har bara skrivit till Caroline och lillebror Martin som e i Indien(!...) när jag lyckas tvinga till mej datatid. E de bra med dej? Har dom elaka förkylningarna försvunnit? Jag ska skärpa mej och läsa din blogg oftare för du e min favvo-textförfattare. JÄTTE; JÄTTEKRAM till dej från mej. //Frida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad