Happy Halloween


Aktiv dag, Regan och moster kom upp med nya trucken som moster kopt och vi lyckades lasta och kora ner i stort sett alla kartonger, allt i kallaren, magra smabord, allt pa verandan utom moblerna... Tva fulla lass med truck och jeep. Regan e urstark, den kvinnan. Sen malade jag lite i badrummet, morbror har gjort klart vaggarna, jag tog fonstret... det blir fiiiiiiiiiiiint. Ljust gront (ungefar som dessa bokstaver) med guldglitter i. Rena lyx-spat. Jag provlag i badkaret ocksa, utan vatten. Igar fick jag malat sovrumsdorr och fonster. Och min lata hyresvard har i alla fall en bra hantverkare som idag hamtat dit en matta till koket. Precis den jag ville ha! Jag la en bit med mattprov pa golvet och han fattade vinken... Love people like that, you know, the kind with an attached brain?


Nu ska jag packa resten, allt ska ner utom tandborste och arbetsklader och ett glas, en tallrik och en mugg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad